lørdag 27. november 2010

Alanya 2010 dag 1 og dag 2



Vi gikk ombord i flyet etter to lange timer med venting på Rygge... Flyet var ikke fult, så jeg og Kristian fikk tre seter for oss selv. Første gang jeg har flydd der jeg kunne ligge uforstyrret og sove gjennom hele turen. Alle sammen var slitne ombord, så mesteparten av tiden gikk med til soving. Vi landet i Tyrkia 1830. Så ble vi hentet av Normanntyrkia som kjørte oss til leiligheten. Igår spiste vi ute på restaurant og slappet av resten av kvelden.



Idag har vi vært på stranden en tur. 23 grader og skyfri himmel er ikke noe og klage over... Vi har også kjørt diverse øvelser i bassenget som løping, hopping og svømming. Siden Eirik ikke klarer og gå skikkelig, har vi leid oss scootere. Sinnsykt morsomt og kjøre scooter i Alanya! Så nå har vi akkurat kommet tilbake fra butikken, og nå spiser vi før det blir avslapping med tv og kanskje en liten kjøretur ut senere. Camp Rønningen hilser alle kjente i KALDE Norg. Vi har det fantastisk!

4 kommentarer:

mamma sa...

Kos dokke :-)

Anonym sa...

Hei Daniel. Dette unner eg deg virkelig, etter en hard høst på skulen. Mykje fritid uten lekse. Stå på videre. Pappa

Anonym sa...

Dette unner eg deg litt

x

Anonym sa...

Har du med brett? Eg og X skal banke deg opp når
heim.j