søndag 21. november 2010

Søndag 21.november 2010




Jeg var hjemme 0330 inatt og sovnet ganske fort. Seks timer etterpå stod jeg i dusjen, klar for en runde i Langevåg. Jostein, Oddgeir og jeg møttes 1000 ved hull 1. Runden startet ikke bra, noe som forble resten av runden. Veldig mye rar kasting på alle mann. Den som kastet best var nok Jostein, som bare gikk på et par smeller, men spilte solid likevel gjennom runden. Været var veldig bra, lettskyet og ikke så kaldt. Synes det er veldig deilig og være hjemme igjen. Imorgen starter jeg med sponsor-jakten. Jeg har fått printet opp 100 hefter som jeg skal gi ut. Imorgen skal jeg begynne og kjøre rundt på bedrifter. Ellers skal jeg trene og slappe av. Ganske død etter igår kveld... På torsdag reiser jeg tilbake til Oslo, og fredag morgen setter vi oss på flyet mot varmere strøk i Alanya:D



Ingen kommentarer: