onsdag 12. januar 2011

Onsdag 12.januar 2011



Ooooops, nå er det lenge siden igjen. Jeg beklager på det sterkeste. På de seks dagene har jeg opplevd mye. På fredag hadde vi elevkveld der temaet var tvillinger. Jeg og Jonas var helt like, som dere ser på bildet. Det var veldig gøy og se alle tvillingene på skolen.. Tror alle koste seg! Vi nådde desverre ikke toppen, og vi er veldig skuffet... Men livet går videre fordi.. Resten av helgen slappet jeg bare av, trente litt og koste meg. Uken startet ikke bra.. Neseblod på trening er ikke gøy, da jeg ikke klarer og gjøre noen øvelser der hodet mitt er fremover eller nedover. Så jeg har ca blødd litt neseblod hver dag denne uken... Kanskje litt for lite søvn. Må skjerpe meg. Satser på at det ikke skjer imorgen. Basistrening står på programmet, så det burde ikke skje. Ellers føler jeg meg godt trent og humøret er på topp! Neste uke skal jeg til Kvitfjell mandag-onsdag med friluftsliv. Gleder meg sinnsykt mye. Blir deilig og komme seg vekk litt og tenke på andre ting... Så imorgen kommer skiene mine med en lastebil som pappa fikser:) Tuuuusen takk! Ligger også en veldig fin artikkel på www.frisbeegolf.no Ta en titt da vel:) Nå er det natta...

1 kommentar:

mamma sa...

Kos deg på Kvitfjell:-)))