fredag 10. desember 2010

Fredag 11.desember 2010



Dagen i dag har vært veldig lang. Jeg reiste til Diskbutikken klokken 0830. Der hadde jeg først dagens putteøkt, og etterpå telte jeg alle Discraft-diskene. Jeg var vel ferdig med det i halv fire tiden... Så er jeg også så heldig at jeg har vært med Sune Sport As på julebord i dag. Først spiste vi en nydelig tre retters middag på en indisk restaurant, før vi vendte nesen mot Latter og juleshow med Dagfinn Lyngbø. Det var utrolig morsomt. Skjønner ikke at det går an og være så morsom. Tror ingen av oss har ledd så mye på lenge. Etter showet reiste vi til et utested på Bygdøy Allë. Der var alle bord opptatt, så det var ikke gøy og være der. Derfor gikk turen videre med taxi til Birkelunden (Grunerløkka). Der var vi på en pub og sosialiserte oss. Som du ser på bildet, spilte vi blant annet fotballspill (Levert av Sune Sport, haha). Nå ligger jeg i sengen og er litt trøtt... Imorgen skal jeg på juleverksted klokken 0930 med resten av skolen. Det blir vel en trening også iløpet av dagen. Bare en uke til jeg reiser hjem nå, begynner og glede meg skikkelig mye:D Drøm søtt om noe vakkert...

Ingen kommentarer: