fredag 10. desember 2010

Torsdag 8.desember 2010



I dag ville ikke kroppen min samarbeide med meg. Men jeg kom meg likevel opp og ut av sengen. Jeg fikk i meg litt mat før jeg dro på Olympiatoppen for å trene. I dag var det egentlig basistrening, men jeg droppet den og kjørte heller opplegget mitt. Litt dårlig i ryggen også for tiden... Vi reiste tilbake til skolen og spiste lunsj før det ble total avslapning i fire timer. Jeg, Eirik, Marie, Anders og Kristian lagde egne brettspill... Det var ganske morsomt til tider... Etter middag trente jeg putting. Siden gymsalen og begge dansesalene var opptatt, måtte jeg stå i auditoriet. Men det funket veldig bra det altså. Har funnet en veldig harmonisk treningsmetode. Putting med rolig musikk i bakgrunnen. Veldig, veldig behagelig!! Puttingen i dag er jeg fornøyd med. Følte at alt satt og teknikken var bra. Mangler litt til lengre jeg går vekk fra kurven. Men det kommer!! Nå er det natta..

5m - 27/30
6m - 28/30
7m - 26/30

Ingen kommentarer: