mandag 13. desember 2010

Mandag 13.desember 2010



Ja, nå er det ikke lenge til julenissen kommer rasende ned pipen.. Enda en dag er over og jeg sitter på rommet mitt og slapper av. Dagen i dag har vært lang. Den begynte med at jeg reiste til Diskbutikken 0800. Der var min oppgave i dag og tømme en container med racer-stoler. Var vel rundt 250 kasser med 25kg i hver. Det ble tungt til slutt.. Jeg brukte vel omtrent fire timer på og tømme containeren helt. Var veldig deilig og være ferdig! Etter det reiste jeg til byen der skolen deltok på julegave-pakking for Frelserarmeen. Det var veldig kjekt egentlig, det ble spilt musikk og alle koste seg mens de pakket. Totalt 1500 esker med forskjellige matvarer i. Resten av dagen har jeg bare slappet av og puttet. Etter samtale med Sune har jeg nå gått over til lengre avstander. Skal tenke spesielt på returer, de må sitte uansett om jeg bommer. Noen gutter i klassen og jeg har også øvd inn et show til Åpen Scene imorgen kveld... Det kan bli veldig gøøy:) Natta

5m - 28/30
7m - 23/30
10m - 13/30

Ingen kommentarer: