søndag 12. desember 2010

Søndag 12.desember 2010



Det er fortsatt kaldt her i Oslo. I dag har det vært blå himmel. Jeg mimrer tilbake til sommeren og Eurotour på Sula, det var herlige tider det. Men vi får bare vente... Bare et par måneder igjen! Jeg bruker tiden på teknikk og putting innendørs. Ellers idag har jeg sovet lenge og bare slappet av. Deilig og endelig få en dag der jeg kan sove litt lenge (1000). Nå har jeg nettopp kommet til rommet igjen etter dagens putteøkt. Føler jeg blir bedre og bedre for hver dag selv om jeg bommer en del enda. Fra forrige søndag har jeg fått ca 1000 putter fra 7m og inn. Nå skal jeg lage treningsplan for den kommende uken også finne sengen ganske raskt etter det. Skal nemlig til Sune imorgen tidlig og hjelpe han med diverse ting!

5m - 28/30
6m - 26/30
7m - 21/30

Ingen kommentarer: