mandag 6. desember 2010

Mandag 6.desember 2010



Våknet opp 0800 til frost på vinduet. Jeg sprang så i dusjen og fikk varmen i meg ganske fort. Etter det var det frokost og morgesamling... Veldig koselig! Treningen på Olympiatoppen gikk overraskende bra. Jeg løftet vekter først og avsluttet med 4x4 på tredemølle. Fra 1800-1930 puttet jeg i gymsalen på skolen. Jeg ble egentlig veldig positiv overrasket siden jeg ikke har kastet en stund pga skader og reiser. Så puttingen gikk veldig bra, og jeg er fornøyd og synes det ble en bra treningsøkt. Jeg vil også fremover blogge alt av tall og statistikker.

5m - 29/30
6m - 25/30
7m - 24/30

5m og inn er jeg veldig sikker på, og det gjelder 6m også. Når jeg kommer til 7m, har jeg en del trening igjen før jeg kan føle meg trygg... Men mange dager igjen med snø, kulde og vinter :) God natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så var det konkurra
nsepsyken da...j

Daniel Myrrusten sa...

Ja, den må jobbes med!