tirsdag 7. desember 2010

Tirsdag 7.desember 2010



I dag våknet jeg faktisk av meg selv før vekkerklokken rakk og vekke meg. Egentlig veldig deilig og våkne av seg selv, og ikke av en forferdelig vekkerklokke... Jeg fikk på meg klær og ruslet til frokost. Spiste 7 knekkebrød med hvitost. Det var veldig godt. Unormalt av meg å ha matlyst om morningen. Etter frokost var det trening på Olympiatoppen. Hadde en bra økt idag, økte nesten i alle øvelsene jeg gjorde, og det gir meg selvfølgelig stoooor motivasjon til å stå på videre. Etter treningen var jeg veldig sulten, så vi reiste tilbake til skolen for lunsj. Så reiste jeg på en ny "trening" klokken 1500. Turen gikk til Østre Aker vei, nærmere bestemt lageret til diskbutikken. Der puttet jeg litt, før jeg hjalp Espen og Sune med og telle lageret. Vi ble ferdig med alle Innova-diskene før vi sluttet. Skal tilbake fredag for og telle mer! Var veldig hyggelig altså... Nå har vi nettopp pyntet rommet vårt. Vi har hengt opp røde lys og diverse andre julesaker! Ble veldig koselig her nå. Men nå er det natta i Oslo, ny trening imorgen tidlig:)

Ingen kommentarer: