mandag 3. januar 2011

3.januar 2011



2010 er historie, og vi har opplevd tre dager av 2011. Håper alle fikk en fin avslutning og bra start på året! Jeg er tilbake i Oslo. Reiste fra Ålesund 0700 i dag tidlig. Flyet var litt forsinket, så landet ikke i Oslo før 0900... Juleferien min hjemme i Ålesund har vært veldig fin! Har slappet av, vært mye på fjellet og bare slappet av hjemme med familien og venner. I dag var det nesten sånn at jeg ikke ville dra tilbake hit.. Men nå er jo jeg her, og det er litt deilig og være tilbake og komme skikkelig igang med treningen igjen:) Jeg og Magnus (romkameraten min) har også fått nytt rom idag. Det er større og vi har fått hver sin rammemadrass. Så slipper jeg og klatre så fælt hver gang jeg skal ligge i sengen min. Det som også er trist, er at det er mye mer snø hjemme enn her. Det var litt kjedlig, men jeg gleder meg veldig til vinterferien! Da blir det flere fjellturer... Planene mine fremover nå er putting hver dag og jobbe på lageret med Sune & Espen. Første skikkelige konkurranse for meg blir Oslo President Cup, som blir avholdt på Ekeberg, der de skal finne Oslos beste klubb. Jeg spiller selvfølgelig for Stovner. Så godt nyttår alle sammen! Jeg håper vi får et fantastisk frisbee-år!

2 kommentarer:

mamma sa...

Alltid koselig å ha deg heime:-))))

Andrè F sa...

Godt nyttår Daniel.