tirsdag 4. januar 2011

Tirsdag 4.januar 2011



Da er enda en dag over i Oslo. I dag har det vært ganske kaldt og det har snødd litt mere. Startet dagen med en good frokost. I dag var jeg faktisk sulten når jeg skulle spise. Må være første gang på leeeenge! Så det var deilig og gå på trening med mat i magen. Var ganske lite folk på Olympiatoppen, så det var rolige omgivelser første del av økten. Var ganske avslappende... Økte i knebøy i dag også, selv om jeg holdt på og stryke med. Men veldig deilig og bli ferdig med øvelsen... Tirsdager er som regel den tungste dagen i uken. Etter trening spiste jeg lunsj før jeg skrudde ned køysengen på det nye rommet våres. Resultatet kan du se på bildet over. Vi er veldig fornøyde begge to som har fått senger på bakkenivå.

Imorgen er det på an igjen med ny trening. Skal sikkert slappe av og putte resten av dagen. Kanskje det til og med blir en handletur iløpet av dagen. Kunne trengt oss et par hyller og et nattbord. Jeg har også blitt ferdig med prosjektet mitt for forrige halvår, resultatet ble Simon som er 15 år fra Molde. Vil du vite mer om livet hans, spør meg! Eneste han mangler er litt klær. Kanskje jeg må kjøpe noen babyklær til han imorgen. Da blir han fornøyd. God natt verden...

Ingen kommentarer: