fredag 28. januar 2011

Fredag 28.januar 2011



Endelig er jeg hjemme i Ålesund. Har vært her i to dager nå. Igår fikk jeg endelig kastet utendørs igjen, og det på en snøfri bane. Det var veldig deilig og få drivet skikkelig igjen, og testet noen hull samtidig. Ellers slapper jeg av og er sammen med familien. Imorgen er det vintercup i Spjelkavik. Jeg gleder meg, har aldri testet banen før, så det kan bli veldig spennende. Startfeltet er noe svekket, vår kjære Håland sliter med sykdom. Så det blir veldig spennende imorgen! Etter vintercupen skal jeg hente en leiebil som jeg skal kjøre til Oslo på søndag. Jeg var også på sykehuset idag. Der fikk jeg bekreftet noe som jeg helst ikke ville vite. Jeg har fått "tvilling" på halebeinet som må opereres bort. Så jeg krysser fingrene for at jeg er klar til Bergen Open som er i starten av april... Men den tid, den sorg... Jeg får prøve og tenke positivt! Snakkes

1 kommentar:

Anonym sa...

Stovner får sende en bedre spiller neste gang det er vintercup. Vi kastes, Daniel. Kjekt å slå deg igjen - var lenge siden sist nå:)Kjør forsiktig hjem.
jh