lørdag 29. januar 2011

Lørdag 29.januar 2011



Jeg våknet 0830 og tittet ut vinduet. Overskyet og ganske fint. Jeg kjente jeg gledet meg til vintercup. Så gikk jeg ned på kjøkkenet og tittet ut vinduet. Snøstorm. Jeg kjente plutselig at jeg ikke gledet meg så mye lengre... Men jeg er ikke så feig, så jeg dusjet og fikk på meg klær. Pappa kjørte meg inn til 0930. 9 mann møtte opp. Vi jogget gjennom banen før vi startet på 9x2 hull. Forholdene var veldig morsomme, MYE vind og snøbyger. Jeg startet ganske bra. Men jeg merket ganske fort at det ikke gikk helt min vei. Jeg hadde tidlig problemer med og lese vinden, og derfor gikk kastene overalt. Men jeg kom meg igjennom første runde, vi hygget oss på tross av den dårlige kastingen. Andre runde startet veldig bra. Da blåste det mindre. Jeg slappet mer av og kastet etter vinden. Likevel kommer det unødvendige kast. Bommer putt fra 4m, og jeg vet jo egentlig at jeg treffer alt fra 4m... Men slik er det. Jeg kom inn på 5 kast bedre enn første runde. Jostein Håland vant, foran Oddgeir, Sølve og meg. Men uansett, jeg koste meg i snøstormen. Grunnen til at jeg slet kan også være at det er en god stund siden jeg har kastet skikkelig ute på en golfbane. Men jeg skal ikke bruke den unnskyldningen.. Var rett og slett for dårlig idag. Sjekk www.diskgolf.no for mer info! Imorgen reiser jeg tilbake til Oslo. Har hentet leiebilen jeg skal kjøre til Gardermoen. En splitter ny Toyota Avensis. Fantastisk behagelig bil! Ha en fin kveld videre!

Ingen kommentarer: