lørdag 19. februar 2011

Fredag 18.februar 2011



I dag er det 9 dager siden jeg operterte. Såret ser veldig fint ut, og det gror bra. Jeg har lagt inne i sengen for lenge nå, så idag har jeg faktisk vært på Volsdalsberga og kastet litt. Jeg, Dan og Jostein. To disk. Jeg kastet forehand stillestående, siden jeg ikke klarer og gå skikkelig enda. Men det var bare kjekt. Banen i byen er veldig morsom og krevende, nesten på alle hull er det faremomenter som du kan få skikkelige smeller. Så her gjelder det og holde hodet kaldt hele tiden. Kastingen var noe spredt, noe bra og noe dårlig av Jostein og Dan. Men det var veldig kjekt å få komme seg ut i hyggelig selskap. Jeg filmet på hull 7, kanskje det morsomste hullet på banen. Imorgen skal jeg prøve og være med på vintercupen som skal være på Voldsdalsberga. Gleder meg og håper jeg klarer og gjennomføre 18 hull.







1 kommentar:

Anonym sa...

Mye forskjellig? Spilte på 21. Har aldri gjort det bedre på to-disk.Det er kastet bedre enn banerekorden og strålende i februar, Fritz. Ble toere på hull 2,3,4,6,7,8. Hull 5 og 9 er nesten umulige å få toere på selv med 10 disker - men hull 1 er selvsagt mulig.
j