mandag 14. februar 2011

Mandag 14.februar 2011



Det har vært noen hektiske dager for meg i det siste. Sist tirsdag ble jeg ringt fra sykehuset i Ålesund, de hadde operasjons-time til meg dagen etterpå, onsdag 1300. Jeg fikk telefonen når jeg var på trening, så jeg ble ganske stresset... Jeg hev meg rundt, ringte hjem og fikk planlagt hjemreisen veldig fort. Fly samme dag 1710. Jeg fikk dusjet og kommet meg tilbake til skolen. Der pakket jeg en bag og reiste til Gardermoen. Jeg landet i Ålesund 1800. Onsdagen kom veldig fort, og operasjonen ble et faktum. Operasjonen tok ca en time og de tror den er vellykket. Nå har jeg lagt her i sengen min på magen siden forrige onsdag. Jeg har også hatt et dren i såret, men det ble fjernet på fredag. Så jeg er litt bedre, trenger ikke så mye smertestillende som før. Igår var jeg til og med ute og gikk en tur til naboen (med litt hjelp fra mamma). Jeg kjenner det at jeg snart blir gal av og ligge her.. Det og gå fra å trene 6 dager i uken, til ingenting, er en veldig stor overgang...



Men bilder som det under holder motivasjonen min oppe, og jeg prøver å smile selv om jeg ligger her og ikke kan gjøre noe som helst. Imorgen kommer Tv Sunnmøre og skal lage et 10 minutters innslag om Eurotour 2011. Det blir spennende. Ellers har jeg betalt København og Stockholm, og det gleder jeg meg enormt mye til!! 27.februar reiser jeg mest sannsynlig tilbake til Oslo, og da begynner hardtreningen mot sesongstart 9.april i Bergen. Gleder meg veldig veldig mye, det blir en spennende og viktig sesong for meg! På gjensyn...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan vi få et bilde av stedet som er operert?
j