tirsdag 8. februar 2011

Tirsdag 8.februar 2011



Igår våknet jeg av at solen tittet inn vinduet mitt. Knall blå himmel. En fantastisk dag.. Jeg stod opp, hoppet i dusjen og fikk på meg klær. Matlysten var ikke der, så jeg smurte en ekstra stor nistepakke. Vi kjørte til Olympiatoppen etter morgensamlingen i den nydelige morgensolen. Igår var jeg ute og trente på kunstgressbanen i to timer. Jeg hadde med kurven min, noe som gjør motivasjonen bedre med en gang. Jeg startet med litt putting, før jeg laget en runding rundt kurven og trente presisjon fra 60m. Etter det kastet jeg frem og tilbake over hele banen, der målet var at alle skulle ligge inne i sekstenmeteren. Det ble litt kaldt på fingrene etterhvert, men jeg skal ikke klage når jeg får trene under så gode forhold. Igår kveld begynte det også og snø. Og det var ikke små mengder som skulle komme heller...



Idag var det mye snø utenfor når jeg åpnet døren. Sikkert rundt 20-30cm... Jeg ble fortvilet. Planen var at jeg også idag skulle trene teknikk ute. Men det gikk ikke siden det var så mye snø... Istedenfor trente jeg styrke inne på Olympiatoppen, like greit det egentlig. Som dere ser på bildet, stod også bilen fast i snøen. Men etter hjelp av noen sterke gutter så kom bilen seg løs til slutt. Klokken 1053 ringte Ålesund Sykehus. Damen i andre enden fortalte at de hadde time til meg imorgen 1300 for operasjon. Jeg sa selvfølgelig at jeg kunne komme. Så nå sitter jeg på Gardermoen og skriver, mens jeg titter ut på den flotte rullebanen. Fascinerende altså. Jeg er veldig spent på morgendagen. Håper alt går som det skal, og at jeg blir frisk iløpet av et par uker... Har hørt rykter om snø hjemme i Ålesund, faderass...

Ingen kommentarer: