søndag 6. februar 2011

Søndag 6.februar 2011



Helgen min startet med estetikk sin elevkveld. Vi ble delt inn i grupper som skulle male hver sin del av maleriet Skrik, som er malet av Edvard Munch. Resultatet ble faktisk veldig bra, alle delene passet veldig godt sammen. Etter vi var ferdig med malingen, gikk jeg til rommet for å sove... I går var jeg på seminar som handlet om nettopp Edvard Munch. Vi så en film på skolen først, som handlet om livet hans. Etter det reiste vi til et museum der vi skulle løse oppgaver om forskjellige malerier. Filmen var ganske kjedelig, men museumet gjorde det litt bedre:) Resten av dagen var jeg vakt på Stovner-Live, et ungdoms-arrangement med 350 ungdommer fra 16-19 år. Det var ganske utfordrende, men samtidig veldig kjekt siden jeg fikk sett mange kjente artister.



I dag har jeg vært på søndagsgolf på Muselunden. Ca 12-13 møtte opp i vintersolen. Siden snøen er veldig hard, så går det veldig bra, fordi diskene bare legger seg oppå. Vi ble delt inn i grupper på tre og tre. Runden min startet ganske dårlig, skjelven på putten etc... Men utover i runden ble jeg bare bedre og bedre, og spillet løsnet ganske bra opp. Jeg endte til slutt på 44 kast, som er to kast under par. Deilig å spille skikkelig golf igjen, og ikke bare putting hele tiden. Etter runden var det tid for matchplay. Det vil si at vi spiller to og to mot hverandre, i håp om og vinne et lavere tall på bag-tag challengen. Jeg fikk Martin Søten Noreng som motstander. Uheldigvis for meg klarte jeg ikke og knekke Noreng... Så jeg beholdt taggen min, som er 21. Jeg skal nok klare og klatre oppover på listen... Nå har jeg ryddet litt på rommet... Imorgen er det på an igjen med trening på Olympiatoppen. Blir deilig! Skal også få trent litt teknikk på kunstgressbanen utenfor:)

1 kommentar:

mamma sa...

Det er berre å stå på:-)))