torsdag 3. februar 2011

Torsdag 3.februar 2011



Da er snart siste kveld her i Hemsedal over. Jeg reiste hit med veldig store forhåpninger, som fort viste seg og være sanne... Jeg har hatt et fantastisk opphold her på Krik Høyfjellssenter sammen med idrett/ball klassen. Vi har vært i trekket hver dag siden tirsdag. Og jeg har stort sett bare kjørt i parken. Og den er fantastisk her!! Ellers har vi hatt opplegg hver kveld på hotellet med diverse faglig innhold. Ikveld har vi selv stått for underholdningen, og det var veldig, veldig morsomt... Tror alle hadde det kjempegøy! Vi har også fått herlig mat her, middager bestående av lasagne, koteletter og kylling. Så det er lenge siden jeg har spist så god mat! Imorgen er det frokost 0830-0930, etterfulgt av vasking/pakking. Etter det setter vi kursen mot Oslo! Planene fremover nå er og trene mye teknikk utendørs forhåpentligvis:) Gleder meg til sesongstart som er i Bergen i starten av april. Håper jeg er frisk til da med tanke på operasjonen jeg skal igjennom. Sula Open 2011 åpnet også påmelding tirsdag kveld, og etter fem timer var det 90 påmeldte! Som arrangør gleder jeg meg veldig mye, og håper vi får en like fantastisk turnering som alltid! God naatt

Ingen kommentarer: